pátek 21. března 2014

M.A.C. Mineralize Skinfinish Lightscapade - to potřebuješ

Ahoj všichni!

Dnes tu pro vás mám opravdovou lahůdku pro všechny rozjasňovačové závisláky (jako jsem já). Už nějakou dobu jsem sháněla nějaký lepší studený pudrový rozjasňovač, a když jsem onehdá byla na Andělu, naplánovala jsem si taky návštěvu M.A.C. Po hromadě stížností na personál jsem čekala ledacos, ale ve výsledku jsem byla příjemně překvapená, slečna se mi věnovala přesně tolik, co jsem potřebovala, všechny vybrané produkty na mně vyzkoušela, doporučila odstíny...fakt si nemůžu stěžovat.



Ale teď už k jádru pudla, kterým je tento nádherný Mineralize Skinfinish v odstínu Lightscapade. Och. Jen se podívejte na ty fotky. Nemilujete ho už teď?




Jestli ne, začnete. Ten odstín je totiž naprosto geniální, je to skoro pudrová verze rozjasňovače od Beccy, sice méně výrazná (jak už to u pudrových produktů bývá...), ale zato krásně přirozená a ideální pro světlou pleť. Drží celý den, fakt celý...dělá jiný efekt pod umělým světlem a na slunci, ale blejská se, i když je zataženo. Já jsem jím naprosto fascinovaná a ohromně jsem si ten (samozřejmě nevyfotitelný) efekt oblíbila. 




Tenhle Mineralize Skinfinish splnil přesně to, co jsem chtěla. Je studený, je přirozený, nemá velké třpytky a vydrží. Krom toho, to balení je obrovské a nedokážu si představit, že bych ho vypotřebovala. A cena? Vyšší...790 Kč. Ale stojí za to.





Hodnocení: 10/10

A co vy a rozjasňovače? Jak se vám líbí tenhle mého srdce šampion?

Těším se na komentáře,
IYF

22 komentářů:

  1. Mám podobný a je úžasný. Už ho mám rok a půl a pořád neubývá a to ho používám skoro denně. Je možné jej použít i na oči místo stínů, efekt zaručen.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ještě nezkoušela, díky za tip ;)

      Vymazat
  2. Rozjasňovač vypadá opravdu skvěle! Já je používám téměř každý den a určitě bych se bez nich neobešla.

    OdpovědětVymazat
  3. Přesně tento mám doma už skoro rok a nedám na něj dopustit. Přijde mi, že vůbec neubývá a vydrží mi navěky. Pro mě je to ten nejlepší rozjasňovač.

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá fajně :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Ach jo, co mi to děláš!:D Já jsem po něm už několikrát koukala, ale na konec jsem se vždy udržela s tím, že ho nepotřebuju a radši ho ani nebudu zkoušet.:-P Vypadá vážně nádherně a žádný takový ještě nemám, buď je všechno do růžova nebo do zlata, takže jsem na konec nucena připsat ho na wishlist.:-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, přesně to jsem hledala, ani do zlata, ani do růžova...je dokonalej :)

      Vymazat
  6. Pudrova Becca? To se obavam, ze fakt budu potrebovat:D akorat co me u macu neskutecne sere - ze nikdy nemaj zadny akce a slevy, zadny kupony, zadny dny marianne, proste furt plny ceny, skrti

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to je fakt, kor když to porovnáš s US cenama...aspoň mají to, že dostaneš rtěnku, když přineseš 5 obalů, aspoň něco. A jo, potřebuješ ho :)

      Vymazat
  7. vypadá fakt nádherně... ale pořád si říkám, že mám Guerlain kule a že je stejně nepoužívám, tak nepotřebuju nic dalšího. ale až jo, tak to bude tohle!

    OdpovědětVymazat
  8. Já rozjasňovače moc nepoužívám.. ale proč nám tohle děláš :-( AA je boží! :-)

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
  9. Tak ten je naozaj krásny.:) MACu na Slovensku sa možno dočkajú moje vnučky, ale prajem im to..:D Chystáme sa s priateľom v lete do Prahy, ale ako tak pozerám na blogoch českých dievčat, šetriť som mala už minulé leto..
    filozofiaženskejkrásy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je naprd, že nikde na Slovensku není MAC :(. Jj, do MACu jednou zajdeš...a nevíš, co dřív :)

      Vymazat
  10. Vypadá fakt suprově, a cena, oproti mému vytouženému Hourglass, je docela v pohodě, achjo... :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!